Het modelabel FENTY van zangeres Rihanna staat bekend om zijn innovatieve en trendsettende ontwerpen. Het merk werd in 2019 gelanceerd en heeft al grote stappen gezet in de mode-industrie. FENTY wordt geroemd om de toewijding aan inclusiviteit en biedt een divers aanbod aan stijlen. Rihanna is de drijvende kracht achter FENTY en heeft een cruciale rol gespeeld bij het vormgeven van de identiteit, door het label te voorzien van haar kenmerkende designs en gedurfde benadering van ontwerpen.
Een van de samenwerkingen van FENTY was met Puma. Rihanna's rol als Creative Director voor de FENTY x PUMA collab heeft geresulteerd in de introductie van unieke en iconische releases, zoals de Avanti en de Creeper. Haar sneakers werden in 2016 zelfs uitgeroepen tot sneaker of the year.
Op 1 december komt Rihanna met haar label FENTY opnieuw met een hele dikke samenwerking met Puma, want dan droppen er maar liefst drie nieuwe colorways voor de nog dikkere Creeper in de vorm van de Fenty x Puma Creeper Phatty in een "Lavender Alert", "Speed Blue" en "Black Gum" colorway.